Marka osobista. Od czego zacząć budowanie swojej marki w sieci?

Marka osobista. Od czego zacząć budowanie swojej marki w sieci?

https://vademecumblogera.pl/marka-osobista-od-czego-zaczac-budowanie-swojej-marki-w-sieci/

 

Od czego zacząć budowanie swojej marki w sieci?

Bo właśnie tyle mówi się o tym, by budować, czy że warto budować swoją markę osobistą. I to nawet paradoksalnie niezależnie od tego, czy jesteś pracownikiem etatowym, czy jesteś przedsiębiorcą czy jesteś freelancerem.

Bo w momencie, kiedy ktoś wpisze w sieci twoje imię nazwisko i wyskoczą mu publikację na dany temat, które pokazują że jesteś ekspertem w danej dziedzinie, a wtedy Ty możesz: wyżej wycenić swoją pracę, swoje produkty, swoje konsultacje i że tak powiem: wszystko to, co robisz nabiera większej wartości.

Bo będąc specjalistą w swojej dziedzinie, będziesz nie tylko łakomym kąskiem dla pracodawcy. Ale też po prostu będziesz mógł wyżej wycenić swoje kompetencje, czyli w tym wypadku czas, który sprzedajesz, czy wymieniasz na pracę etatową.
Ale jeżeli jesteś freelancerem czy przedsiębiorcą w tym momencie budujesz swoją wiarygodność, budujesz największy kapitał XXI wieku, jakim jest zaufanie.

Wszystko to, co przemawia za tym, że nie jesteś firmą krzak, wszystko to, co przemawia za tym, ze jestes kspertem w swojej dziedzinie, wszystko to, co przemawia za tym, że znasz się znasz na tym, co robisz, na tym, co mówisz, że twoje produkty mają pewną wartość, to wszystko podnosi wartość tego, co oferujesz, twoich produktów, twojej pracy, wartość twoich konsultacji…

Więc możesz wyceniać się wyżej. A z drugiej strony możesz również dzięki obecności w sieci, dzięki rozpoznawalności, którą daje ci obecność w sieci możesz docierać szerzej.

No teraz: jaki jest tu punkt wyjścia?

Marka osobista. Od czego zacząć budowanie swojej marki w sieci?

Marka osobista. Od czego zacząć budowanie swojej marki w sieci?

https://vademecumblogera.pl/marka-osobista-od-czego-zaczac-budowanie-swojej-marki-w-sieci/

 

Od czego zacząć budowanie swojej marki w sieci?

Bo właśnie tyle mówi się o tym, by budować, czy że warto budować swoją markę osobistą. I to nawet paradoksalnie niezależnie od tego, czy jesteś pracownikiem etatowym, czy jesteś przedsiębiorcą czy jesteś freelancerem.

Bo w momencie, kiedy ktoś wpisze w sieci twoje imię nazwisko i wyskoczą mu publikację na dany temat, które pokazują że jesteś ekspertem w danej dziedzinie, a wtedy Ty możesz: wyżej wycenić swoją pracę, swoje produkty, swoje konsultacje i że tak powiem: wszystko to, co robisz nabiera większej wartości.

Bo będąc specjalistą w swojej dziedzinie, będziesz nie tylko łakomym kąskiem dla pracodawcy. Ale też po prostu będziesz mógł wyżej wycenić swoje kompetencje, czyli w tym wypadku czas, który sprzedajesz, czy wymieniasz na pracę etatową.
Ale jeżeli jesteś freelancerem czy przedsiębiorcą w tym momencie budujesz swoją wiarygodność, budujesz największy kapitał XXI wieku, jakim jest zaufanie.

Wszystko to, co przemawia za tym, że nie jesteś firmą krzak, wszystko to, co przemawia za tym, ze jestes kspertem w swojej dziedzinie, wszystko to, co przemawia za tym, że znasz się znasz na tym, co robisz, na tym, co mówisz, że twoje produkty mają pewną wartość, to wszystko podnosi wartość tego, co oferujesz, twoich produktów, twojej pracy, wartość twoich konsultacji…

Więc możesz wyceniać się wyżej. A z drugiej strony możesz również dzięki obecności w sieci, dzięki rozpoznawalności, którą daje ci obecność w sieci możesz docierać szerzej.

No teraz: jaki jest tu punkt wyjścia?

Marka osobista. Od czego zacząć budowanie swojej marki w sieci?

Marka osobista. Od czego zacząć budowanie swojej marki w sieci?

https://vademecumblogera.pl/marka-osobista-od-czego-zaczac-budowanie-swojej-marki-w-sieci/

 

Od czego zacząć budowanie swojej marki w sieci?

Bo właśnie tyle mówi się o tym, by budować, czy że warto budować swoją markę osobistą. I to nawet paradoksalnie niezależnie od tego, czy jesteś pracownikiem etatowym, czy jesteś przedsiębiorcą czy jesteś freelancerem.

Bo w momencie, kiedy ktoś wpisze w sieci twoje imię nazwisko i wyskoczą mu publikację na dany temat, które pokazują że jesteś ekspertem w danej dziedzinie, a wtedy Ty możesz: wyżej wycenić swoją pracę, swoje produkty, swoje konsultacje i że tak powiem: wszystko to, co robisz nabiera większej wartości.

Bo będąc specjalistą w swojej dziedzinie, będziesz nie tylko łakomym kąskiem dla pracodawcy. Ale też po prostu będziesz mógł wyżej wycenić swoje kompetencje, czyli w tym wypadku czas, który sprzedajesz, czy wymieniasz na pracę etatową.
Ale jeżeli jesteś freelancerem czy przedsiębiorcą w tym momencie budujesz swoją wiarygodność, budujesz największy kapitał XXI wieku, jakim jest zaufanie.

Wszystko to, co przemawia za tym, że nie jesteś firmą krzak, wszystko to, co przemawia za tym, ze jestes kspertem w swojej dziedzinie, wszystko to, co przemawia za tym, że znasz się znasz na tym, co robisz, na tym, co mówisz, że twoje produkty mają pewną wartość, to wszystko podnosi wartość tego, co oferujesz, twoich produktów, twojej pracy, wartość twoich konsultacji…

Więc możesz wyceniać się wyżej. A z drugiej strony możesz również dzięki obecności w sieci, dzięki rozpoznawalności, którą daje ci obecność w sieci możesz docierać szerzej.

No teraz: jaki jest tu punkt wyjścia?

Nowość - KURS - Twój pierwszy produkt online - 39,99 PLN + VAT Odrzuć

Exit mobile version

Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to verify temporary file contents for atomic writing. in /home/beatared/public_html/vademecumblogera.pl/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:51 Stack trace: #0 /home/beatared/public_html/vademecumblogera.pl/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(658): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/beatared/...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/beatared/public_html/vademecumblogera.pl/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 51